Το Πρόγραμμα "Big World Bright Future" στοχεύει στην δημιουργία κοινωνιών που στηρίζονται στην βιώσιμη ανάπτυξη, οι οποίες εξασφαλίζουν καλή ποιότητα ζωής στις τωρινές και στις μελλοντικές γενιές. Η δημιουργία τους στηρίζεται στο ερώτημα "τι κόσμο θέλουμε", μαζί με τους στόχους του 21ου αιώνα.
Ο κύριος στόχος του Προγράμματος "Big World Bright Future" είναι να δώσει την δυνατότητα στους μαθητές να σκέφτονται κριτικά, να σχεδιάζουν μελλοντικά σενάρια, να παίρνουν αποφάσεις, να ενημερώνονται, να ευαισθητοποιούνται και να αλλάξουν συμπεριφορά σε θέματα που σχετίζονται με την καθημερινότητά τους και τον κόσμο του μέλλοντος. Αυτές είναι οι κύριες δεξιότητες που αναμένονται από την εκπαίδευση που εστιάζει στην βιώσιμη ανάπτυξη.
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Το Πρόγραμμα υλοποιήθηκε με την συνεργασία άλλων Ευρωπαϊκών σχολείων.
Οι χώρες προέλευσης των σχολείων αυτών φαίνονται στον παρακάτω χάρτη.
Πατήστε στον χάρτη για περισσότερες λεπτομέρειες.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ
Οι μαθητές δημιούργησαν λογότυπα για το Πρόγραμμα και μετά από τον διαγωνισμό που έγινε μεταξύ των μαθητών των συνεργαζόμενων σχολείων ψηφίστηκε το λογότυπο που υπάρχει στην περιγραφή του Προγράμματος.
Μπορείτε να δείτε την έκθεση λογοτύπων πατώντας στην εικόνα.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΦΙΣΑΣ
Οι μαθητές μας και οι μαθητές των εταιρικών σχολείων, δημιούργησαν αφίσες και ψήφισαν την καλύτερη κατά την γνώμη τους. Νικητής η παρακάτω αφίσα μιας μαθήτριας από την Ρουμανία!
Οι παρακάτω αφίσες δημιουργήθηκα από τους μαθητές του σχολείου μας.
Οι μαθητές έγραψαν συνθήματα (slogans) σχετικά με το θέμα του Προγράμματος και μετά από τον διαγωνισμό που έγινε μεταξύ των μαθητών των συνεργαζόμενων σχολείων ψηφίστηκε το παρακάτω σύνθημα.
Οι μαθητές μας εργάστηκαν σε διακρατικές ομάδες και δημιούργησαν κοινά προϊόντα, όπως ένα λεξικό για το κλίμα και ένα περιοδικό για την κλιματική αλλαγή και για έναν βιώσιμο κόσμο.
Τραγούδησαν το τραγούδι "Ο καθένας είναι διαφορετικός" μαζί με τα παιδιά των εταιρικών σχολείων, τραγουδώντας διαφορετικούς στίχους ο καθένας.
Μπορείτε να ακούσετε το τραγούδι πατώντας στην εικόνα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Στην ενότητα αυτή ασχολήθηκαν με το διαχρονικό θέμα της δημοκρατίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Οι μαθητές ασχολήθηκαν με ακτιβιστές που αγωνίστηκαν για τα ανθρώπινα δικαιώματα και δημιούργησαν ένα συνεργατικό βιβλίο. Μπορείτε να το διαβάσετε πατώντας στην εικόνα.
Επίσης οι μαθητές πρότειναν υγιεινές συνταγές, τις οποίες παρασκεύασαν και φωτογράφησαν ή βιντεοσκόπησαν. Οι συνταγές των μαθητών αναρτήθηκαν στο padlet που ακολουθεί. Μπορείτε να τις δείτε πατώντας στην εικόνα.
Login or Sign Up
Login
Sign Up
Forgot password?
Enter your email and we'll send you reset instructions
Network
My requests
You don't have any notifications
You have no active requests
Please introduce yourself to proceed
My Uploads
Score:
Embed HTML
Many sites and online services, like Google Maps, suggest HTML code (usually iframes) to embed widgets and content on your page.
You can add such HTML widgets in your quizzes.
Please note:
In case pasted code is not just iframe tag it will be wrapped into HTTPS iframe.
Only HTTPS sources for iframes, styles and javascript links are supported.
Non-HTTPS sources will be blocked by the browser and won't behave properly.